Back at work again


Tak sa dnes rutim v mojich novych steklach do prace. What was I thinking, ked som si ich kupovala. Ved nemam v budove parking space. Stale musim prejst nejaku tu streku od auta po stolicku ... no nic, snazila som sa nevytknut si clenok, elegantne prejst cez prechod, sebavedome vrazit do officu a zvalit sa na stolicku. Oh moj boze – to bol vykon. Kuknem dole na lodicky – I love them!! Su take krasne, co uz ze su take vysoke. I ked je to zvlastny pocit byt vyssia ako Mr M. a vlastne ako vsetci chlapi u nas v office. Najlepsie sa mi v nich sedi, vtedy su take sexi – az do chvile kym mi sefko nezahlasi aby som "vybehla" hore na uctovne .. A tak som tam dnes vybehla este par krat a vzdy som mala smrt v ococh pri vzostupe. Ale 2-nasobnu matku nic len tak nezlozi. Ani moj neuroticky sef. Citim sa jak super hero – pridem domov, odhodim stekle, vybozkavam deti, vyslobodim manzela, ktory uz lezi hotovy na gauci, ulozim vsetkych spat, upracem, vyzehlim, vylozim nohy – nalejem vino a kym si upijem zaspim na gauci a slintam do podusky.... kazdopadne it feels good to be back at work. Decka to zvladaju super a verim, ze aj Mr M. zvlada byt na jednicku full time daddy for couple days a week.

No comments:

Post a Comment